مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-18ورزشي

رژه روز ارتش در زنجان برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در زنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش همچنین مسؤولان ارشد استان از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار شد.

 در مراسم رژه تیپ 216 زرهی شهید سرلشکر غلامرضا مخبری که به منظور گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، این نیرو توان تجهیزاتی و عملیاتی، آمادگی و اقتدار، صلابت، همبستگی و توانایی های رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشت.

یگان های خودرویی این تیپ در صف های منظم، آمادگی و توان رزمی و دفاعی خود در حفظ و حراست از مرز های کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام را به رخ کشیدند تا سلطه طلبان و چپاولگران، فکر تجاوز به خاک ایران همیشه سربلند و سرافراز را در سر نپرورانند.

گلباران مزار شهدا؛ اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری نشست ها و همایش های مختلف از برنامه های روز ارتش در زنجان محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این برهه زمانی؛ یادآور غرور ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه روز ارتش در زنجان برگزار شد

رژه روز ارتش در زنجان برگزار شد