مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-18اجتماعي

ساخت 70 درصد مدارس استثنایی با مشارکت خیرین


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ساخته شدن 70 درصد مدارس استثنایی با مشارکت خیرین مدرسه ساز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید طریفی حسینی به مناسبت روز ملی تکریم خیرین در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور حضور یافت و از زحمات خیرین در حوزه آموزش و پرورش استثنایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر اساس نهضت های مردمی شکل گرفت و پس از آن مشارکت مردمی در زمینه های مختلف مانند فعالیت های خیرین ادامه پیدا کرد و اکنون شاهد حضور خیرین در آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان اینکه رویکرد آموزش و پرورش استثنایی مردمی سازی امور است، گفت: سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حال تدوین یک الگوی مدیریت مشارکتی در مدرسه است تا خیرین فقط در ساخت مدارس مشارکت نداشته باشند بلکه در اداره امور مدرسه نیز با مدارس همکاری داشته باشند.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این سازمان توسعه مهارت آموزی دانش آموزان است، گفت: خیرین می توانند با ساخت مدارس کاردانش خاص و تجهیز کردن آن ها به مهارت آموزی دانش آموزان استثنایی کمک کنند.

طریفی حسینی گفت: ساخت مدارس توسط خیرین یک اثر تربیتی برای دانش آموزان دارد و وظیفه ما در این زمینه تبیین فعالیت نیک خیرین است تا عمل خیرین را برای دانش آموزان الگو قرار دهیم و تاکنون بیش از70 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 70 درصد مدارس استثنایی با مشارکت خیرین

ساخت 70 درصد مدارس استثنایی با مشارکت خیرین