مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-18سياسي

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 5


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران در ادامه برنامه های حضور میدانی به منظور نظارت بر نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از دادسرای ناحیه 5 بازدید کرد.

دادستان تهران در جریان این بازدید باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه 5 تهران، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در بخش های مختلف این دادسرا، ضمن اطلاع از فعالیت های انجام شده، با هدف بهبود روند امور، توصیه ها و تذکرات لازم را خطاب به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

دادستان تهران در ادامه ضمن دیدار و گفت وگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل های بایگانی تأکید کرد و دستور داد همکاران قضایی و اداری تمام تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی و تکریم مراجعان به کار گیرند.

صالحی پس از استماع گزارش مسئولان دادسرای ناحیه 5 تهران نیز بر لزوم پاسخگویی مناسب به مردم و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد و از مسئولین و کارکنان این دادسرا خواست با همان جدیتی به امور مردم رسیدگی کنند که کار اعضای خانواده خود را پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 5

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه 5