مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-18سياسي

جشن گلریزان 253 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان برگزار شد


همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با حضور روزه داران کردستانی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج برگزار شد.

- سنندج- همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با حضور روزه داران کردستانی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس کل دادگستری کردستان یکشنبه شب در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج اظهار کرد: مردم کردستان در سال گذشته با کمک 490 میلیارد ریالی خود زمینه آزادی 243 زندانی را فراهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: در جشن گلریزان سال گذشته روزه داران کردستانی 30 میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع کردند و امسال نیز امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امسال 253 نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی در زندان های استان کردستان منتظر کمک های خیرین هستند که امیدواریم در ماه مبارک رمضان زمینه آزادی همه آنها فراهم شود.

دینداری و نوع دوستی گنجینه بزرگ مردم کردستان است استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم کردستان در برادری، نوع دوستی و مهربانی زبانزد هستند و این گنجینه بزرگ مردم استان است که باید قدردان آن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن گلریزان 253 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان برگزار شد

جشن گلریزان 253 زندانی جرایم غیر عمد در کردستان برگزار شد