مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-18سياسي

وضعیت زندان های ایران چگونه است؟


مترصد این هستیم که در زندان ها اشتغال پایدار ایجاد کنیم که این اشتغال پایدار، اجتماع پذیری و سازگاری اجتماعی مدد جویان را به دنبال خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از میزان غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر با موضوع از حذف مجازات زندان تا اشتغال زندانیان درباره برنامه های سازمان زندان ها برای تبدیل زندان از یک حالت تنبیهی به یک حالت تحولی، اظهار داشت: در بند 4 اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی که وظایف قوه قضاییه در آن تشریح شده به موضوع اصلاح مجرمین اشاره شده است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت ها و ماموریت های اصلی سازمان زندان ها هم بحث مربوط به اصلاح و تربیت مجرمین است خاطر نشان کرد: زمانی به زندان تحولی خواهیم رسید که زندان به معنی واقعی کلمه به ندامتگاه تبدیل شود و ما بتوانیم اثرات تربیتی را در زندان ها نسبت به زندانیان محقق کنیم.

محمدی افزود: این خواسته بسیار مهمی است و ما مترصد این هستیم که با اقدامات فرهنگی و اقدامات اصلاحی و تربیتی که در زندان ها انجام می دهیم به این مهم دسترسی پیدا کنیم.

رییس سازمان زندان ها با اشاره به این که کیفر حبس باید موجب تربیت روح و نفس افراد شود ، گفت: آنچه که به انسان هویت می دهد روح و نفس انسان است؛ به عقیده ما کسانی که در زندان هستند یا دچار فقر مادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زندان های ایران چگونه است؟

وضعیت زندان های ایران چگونه است؟