مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 فروردین 1401 ساعت 07:222022-04-18اقتصادي

تشکیل بیش از 3هزار پرونده تخلف اصناف در آذربایجان غربی طی فروردین ماه


سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: تعداد 46 هزار 255 در سطح استان بازرسی انجام و تعداد 3685 پرونده به ارزش 61 میلیارد و 699 میلیون و 158 هزار و 71 ریال تشکیل شده است.

- نادر رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهارداشت: تعداد بازرسان در استان آذربایجان غربی برای نظارت بر بازار  شامل نیروهای بسیجی، نیروهای انتقال یافته از صمت و همکاران به کارگیری شده از سازمان جهاد کشاورزی در امر بازرسی در استان تعداد 124 نفر است.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها در قالب 37 گروه از نانوایی ها و بازرسی از کالاهای اساسی می باشد که در قالب گشت های مستقل بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی برای انجام بازرسی در موارد خاص انجام می شود .

رحیمی اضافه کرد: در ایام خاص مانند اوایل ماه رمضان ایام پایانی سال با افزایش تعداد اکیپ ها و استفاده از ظرفیت سایر مدیریت های سازمان بازرسی از سطح بازار عملیاتی می شود .

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی گفت: حقوق پرسنل سازمان جهاد کشاورزی افراد به کارگیری شده در بازرسی و همکاران انتقال یافته از سازمان صمت پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 3هزار پرونده تخلف اصناف در آذربایجان غربی طی فروردین ماه

تشکیل بیش از 3هزار پرونده تخلف اصناف در آذربایجان غربی طی فروردین ماه