مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 23:022022-04-17فرهنگي

برنده چهلمین جشنواره فیلم فجر چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شد


علی اکبر اوصانلو، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، جشنواره فیلم فجر به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان زنجان معرفی و تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در ویژه برنامه گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، علی اکبر اوصانلو به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان زنجان تجلیل شد.

اوصانلو که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم نگهبان شب به کارگردانی سید رضا میرکریمی شد، به لحاظ فعالیت بیش از نیم قرن خود در عرصه هنرهای نمایشی و سینمایی و تلویزیون و رادیو و همچنین فعالیت مستمر در عرصه نویسندگی رادیویی- کارگردانی و بازیگری به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه با بیان برخی از مشکلات در حیطه هنر به ویژه در حوزه موسیقی افزود: برخی از دیدگاه ها نسبت به هنر محدود است و باید در این زمینه جهان بینی خود را گسترش دهیم و از نگاه کوته بینانه به هنر خودداری کنیم.

آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه هنر جلوه های مختلفی همچون نقاشی، شعر، معماری و.

دارد، تصریح کرد: از لحاظ کمی و کیفی شعرای آیینی رشد خوبی دارند، ولی در حوزه حماسی شعر کم است و افرادی که خداوند به آن ها استعداد عطا کرده، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده چهلمین جشنواره فیلم فجر چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شد

برنده چهلمین جشنواره فیلم فجر چهره برتر هنر انقلاب اسلامی شد