مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-17بين الملل

وزارت دفاع طالبان: در مقابل متجاوزگر و اشغالگر بی تفاوت نیستیم


سخنگوی وزارت دفاع طالبان در واکنش به حملات هوایی پاکستان، گفت که هیچ کشوری نباید افغان ها را بیازماید چراکه آنها در طول تاریخ ثابت ساخته اند که در برابر هیچ متجاوزگری بی جواب نمی مانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، وزارت دفاع دولت موقت طالبان حملات هوایی پاکستان بر ولایات خوست و کنر ظالمانه خواند و هشدار داد که هیچ کشوری نباید افغان ها را مجبور به عمل بالمثل بسازد.

جمعه شب هواپیماهای پاکستانی بخش هایی از ولایت های خوست و کنر را بمباران کردند و بر اساس گزارش ها در نتیجه آن بیش از 40 تن کشته شدند و نزدیک به 20 تن زخمی شده اند.

عنایت الله خوارزمی ، سخنگوی وزارت دفاع طالبان، گفت: هیچ کشوری افغان ها را نه بیازماید و افغان ها را مجبور نسازد که عمل بالمثل نماید چون افغان ها در طول تاریخ ثابت ساخته اند که در برابر هیچ متجاوزگر بی جواب نمی مانند.

وی افزود: حملات پاکستان بر بخش هایی از کشور یک عمل غیرانسانی و ظالمانه و نقض آشکار قوانین بین المللی و اصول دیپلماتیک و حق همسایگی بود.

خوارزمی با محکوم کردن این حملات تاکید کرد که افغانستان بارها به کشورهای منطقه و همسایه خود اعلام کرده مشکلات تنها از راه های دیپلماتیک حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع طالبان: در مقابل متجاوزگر و اشغالگر بی تفاوت نیستیم

وزارت دفاع طالبان: در مقابل متجاوزگر و اشغالگر بی تفاوت نیستیم