مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-17سياسي

خط و نشان برای برخی اعضای شورا/ به احترام جایگاه شورا چیزی نمی گوییم


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر خودمان جایگاه شورا را حفظ نکنیم بیرون از شورا هم ما را ملاحظه نخواهند کرد، باید خودمان به جایگاه شورا واقف شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حکیمه غفوری امروز در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از داخل مجموعه شورا حرف های زیادی شنیده ایم ولی واکنشی نشان نداده ایم، به احترام جایگاه شورا چیزی نگفتم تا کارها را پیش ببریم.

وی ابراز کرد: اگر خودمان جایگاه شورا را حفظ نکنیم بیرون از شورا هم ما را ملاحظه نخواهند کرد، باید خودمان به جایگاه شورا واقف شویم.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز افزود: تا زمانی که 13 عضو مراعات یکدیگر را نکنیم، نباید از بیرون انتظاری داشته باشیم.

غفوری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص متصدیان شارژ کارت الکترونیکی اظهار کرد: ظاهرا برای این افراد کاغذ سفیدی جهت امضا ارائه می دهند و سپس قرارداد را در آن تدوین می کنند و این افراد نیز از نحوه آن اطلاع نمی یابند، خواهشمان این خواهد بود این موضوع پیگیری شود.

  ضرورت توجه ویژه به موضوع حاشیه نشینی در تبریز رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز  نیز در این جلسه گفت: اعضای ششمین دوره شورای شهر به موضوع حاشیه نشینی حساسیت ویژه دارند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان برای برخی اعضای شورا/ به احترام جایگاه شورا چیزی نمی گوییم

خط و نشان برای برخی اعضای شورا/ به احترام جایگاه شورا چیزی نمی گوییم