مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-17سياسي

مقام حزب الله: آمریکا و عربستان در انتخابات به دنبال فتنه داخلی هستند


عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله تأکید کرد، سفارتخانه های عربستان سعودی و آمریکا در انتخابات لبنان در تلاش هستند با مقاومت مقابله کنند و بر درگیری داخلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله امروز یکشنبه از سیاستهای سفارتخانه های عربستان سعودی و آمریکا علیه حزب الله و مداخلات آنان در انتخابات لبنان به شدت انتقاد کرد.

شبکه خبری الجدید به نقل از قاووق گزارش داد: کسانی که در سال 1982، متحد دشمن اسراییلی بودند، امروز هم در دست آن داده اند و منتظر فرصت هستند تا با حمایت مالی و تشویق سفارتخانه ها، از پشت به مقاومت خنجر بزنند .

وی با بیان اینکه این معادله تغییر نکرده است و حزب الله این افراد را می شناسد، تصریح کرد: آنها و اسراییلی ها در یک سنگر قرار دارند و دارای یک هدف هستند.

هیچ چیز تغییر نکرده است.

آنها از تجربیات خود درس نگرفته اند .

این مسئول حزب الله ادامه داد: برخی از سفرا با نقض آشکار اصول دیپلماتیک و نقض واضح حاکمیت لبنان، مقامات ارشد رسمی را احضار می کنند.

آنچه باعث تمایز در این انتخابات شده، مداخله بی سابقه سفارت خانه های خارجی است .

قاووق خاطر نشان کرد: آیا کسی هست که باور کند، انتخابات پارلمانی در لبنان برگزار می شود، ولی لیست های انتخاباتی تحت حمایت سفارت های عربستان و آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: آمریکا و عربستان در انتخابات به دنبال فتنه داخلی هستند

مقام حزب الله: آمریکا و عربستان در انتخابات به دنبال فتنه داخلی هستند