مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-17اقتصادي

چه خودروهایی شامل جریمه دوربین ثبت تخلفات ساکن در قم می شوند؟


مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه دوربین های ثبت تخلف ساکن به صورت آنلاین تصاویر را برای مرکز ارسال می کنند، گفت: پلاک خودروهایی که در محل های توقف ممنوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید برزو با اشاره به اینکه دو دسته دوربین در سطح شهر نصب شده است، اظهار کرد: بخشی از دوربین ها نظارتی و بخشی دیگر مربوط به ثبت تخلف است.

وی با بیان اینکه 140 دوربین نظارتی در سطح شهر قم فعال است، ادامه داد: 6 دوربین از دوربین های ثبت تخلف در هسته مرکزی شهر و طرح ترافیک فعال بوده که خودروهای ورودی به طرح را کنترل و در صورت غیرمجاز بودن پلاک، برای اعمال قانون ارسال می شود.

مدیر مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه سه دوربین در مسیر رفت بزرگراه آیت الله بروجردی به سمت پردیسان و سه دوربین نیز در سمت برگشت آن وجود دارد گفت: در بلوار غدیر نیز برای نخستین بار در کشور دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی نصب شده است.

برزو خاطرنشان کرد: این دوربین ها خودروهای متخلف را شناسایی می کند و پس از اطلاع رسانی آن به شهروندان وارد مرحله اعمال قانون و جریمه می شود.

وی با اشاره به اینکه دوربین های ثبت تخلف ساکن به صورت آنلاین تصاویر را برای مرکز ارسال می کنند، گفت: پلاک خودروهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خودروهایی شامل جریمه دوربین ثبت تخلفات ساکن در قم می شوند؟

چه خودروهایی شامل جریمه دوربین ثبت تخلفات ساکن در قم می شوند؟