مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-17فرهنگي

رشد 25 درصدی مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی اردبیل


مدیرکل کتاب خانه های عمومی استان اردبیل گفت: مشارکت چشم گیر هم استانی ها در جشنواره کتاب خوانی رضوی همراه با رشد 25 درصدی بیانگر ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین مردم است.

- ، پروانه رضاقلی زاده عصر یکشنبه در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتاب خوانی رضوی اظهار کرد: یازدهمین جشنواره کتاب خوانی رضوی در راستای ترویج فرهنگ ائمه معصومین (ع)، به ویژه حضرت امام رضا (ع) و شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با ائمه اطهار، مهدویت و انتظار برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در بستر الکترونیک و در رشته های مختلف از جمله نقاشی، کتاب خوانی، پویش کتاب خوانی، شعرگویی، داستان خوانی و… در سه رده کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و خانواده از ابتدای خرداد تا آذرماه 1400 برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل بیان کرد: از استان اردبیل 28 هزار و 459 نفر در این جشنواره شرکت کردند که در مقایسه با سال های قبل 25 درصد افزایش استقبال داشتیم که 313 نفر برگزیده استانی و دو برگزیده ملی از افتخارات این دوره از جشنواره کتاب خوانی رضوی است.

رضاقلی زاده ادامه داد: مشارکت بیش هزار و 142 نفر در بخش خانوادگی این جشنواره از ویژگی بارز برگزاری آن بود که بیانگر علاقه مندی و استقبال خانواده ها از فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی اردبیل

رشد 25 درصدی مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی اردبیل