مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-17سياسي

امدادرسانی فرهنگی در اولویت برنامه رسانه ها باشد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: در کنار رفع مشکلات و فقر مادی موجود در جامعه باید از امدادرسانی به فقر فرهنگی غافل نشوند.

- فرشته اسدزاده، امروز یکشنبه 28 فروردین در مراسم تقدیر از نیک اندیشان رسانه ای خراسان جنوبی اظهار کرد: خراسان جنوبی مشهور به استان محروم است اما داشتن این دست های بخشنده نشان می دهد که خراسان جنوبی داراترین استان در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت های مرکز نیکوکاری رسانه یاران در حوزه رسانه جای تقدیر دارد، افزود: اصحاب رسانه در این مرکز مهرورزی را به شکل دیگری جاری کرده اند و با هنر قلم خود امکان ارائه بهترین خدمات را دادند و می توانند بیشترین قلوب را به خود جذب کنند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه در جهت تامین مایحتاج و حل مشکلات نیازمندان با حفظ کرامت افراد بیشتر و بهتر می توانند عمل کنند و مدل ارائه خدمت را با راه اندازی این مرکز متفاوت کرده اند.

اسدزاده با اشاره به اینکه گام های جدی برای مقابله با هجمه های غرب باید برداریم، ادامه داد: متاسفانه در تولید محتواهایی مطابق با فرهنگ ما کوتاهی کرده ایم و اصحاب رسانه می توانند به خوبی این خلأها را پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی فرهنگی در اولویت برنامه رسانه ها باشد

امدادرسانی فرهنگی در اولویت برنامه رسانه ها باشد