مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-17سياسي

هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد


امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمالْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِ ابنِ اَبیطالِب وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُرمضان ماه ضیافت الهی و درگاه معراج بندگان صدیق خداوند به مقام رضوان حضرت حق تعالی است، باب گشوده رحمت الهی، لذت عبادت و ایثار، حلاوت مهرورزی به هم نوعان و نگاه فرامادی و اخروی به رفتار و منش انسانی، این ماه سراسر سعادت را مشحون رایحه رضوان کرده است.

بندگان مخلص خدا در این ماه آسمانی، کردار علوی و کرامت حسنی را می آموزند، مسیر معراج را طلب می کنند و به لطف الهی، قدر می یابند.

آرزوی تعالی طاعات و عبادات مقبولِ هم رزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد امت حزب الله را در این ماه مبارک و ایام پرقدر و فضیلت دارم.

29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی، سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)، و تقارن این سالگرد با قرارگاه عبادت و اخلاص، برای آنان که در صفوف به هم پیوسته مشتاقان شهادت و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد

هر تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ خواهیم داد