مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-17اقتصادي

بررسی تفاوت های نسلی در ارزش های کسب وکار در بازاریان اصفهان


نتایج یک پژوهش حاکی از این است که آشفتگی های وضعیت اقتصادی، آنومی اجتماعی و ارزشی و فضای مشترک جامعه پذیری نسلی عواملی هستند که در عدم تفاوت نسلی در ارزش های کسب وکار در بازار شهر اصفهان نقش داشته اند.

- ایسنا/اصفهان نتایج یک پژوهش حاکی از این است که آشفتگی های وضعیت اقتصادی، آنومی اجتماعی و ارزشی و فضای مشترک جامعه پذیری نسلی عواملی هستند که در عدم تفاوت نسلی در ارزش های کسب وکار در بازار شهر اصفهان نقش داشته اند.

بازار به عنوان یکی از میدان های اصلیِ کنشگری اقتصادی در ایران معاصر، تحت تاثیر تحولات جهانی، تغییراتی را تجربه کرده است.

چنین تغییراتی عموماً تحولاتی ارزشی را به دنبال داشته است که در صورت عدمِ مدیریت صحیح، ممکن است توسعه کشور در ابعاد مختلف را تحت تأثیر قرار بدهد.

حسن ثقفیان، منصور حقیقتیان و شاپور بهیان در پژوهشی به بررسی بازار، تحولات ارزشی و توسعه: تفاوت های نسلی در ارزش های کسب وکار در میان بازاریان شهر اصفهان پرداختند.

این پژوهش اساساً ماهیتی توسعه ای دارد و با فرض گرفتنِ توسعه به مثابه پدیده ای چندبعدی، تحولات ارزشی (تفاوت های نسلی در ارزش های کسب و کار در میان بازاریان شهر اصفهان) را بررسی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تفاوت های نسلی در ارزش های کسب وکار در بازاریان اصفهان

بررسی تفاوت های نسلی در ارزش های کسب وکار در بازاریان اصفهان