مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-17پزشكي

آنچه بیماران هموفیلی به آن احتیاج دارند


مدیرعامل کانون حمایت از بیماران هموفیلی استان قم گفت: بیماران هموفیلی به لحاظ شرایط سخت جسمی که دارند، نیازمند توجهات ویژه در بحث تحصیل، درمان و اشتغال و ازدواج هستند.

- انسان ها از بدو تولد تا لحظات پایانی زندگانی خود همواره در تلاش برای زندگی بهتر و رسیدن به آمال و آرزوهای خویش هستند، آرزوها و رویاهای شیرینی که شوق وصال موتور فعالیت را در آن ها به راه می اندازد، البته به شرط آن که در وهله اول شرایط جسمی و قوای فیزیک خویش را با فراهم کردن موقعیت و شرایط زیست سالم و مناسب فراهم آورند.

همه ما برای زیست بهتر خود در پی کسب شرایط مساعد زندگی هستیم، درواقع ما برای زندگی علاوه بر اکسیژن و آب و هوا که برای ادامه حیات مهم تلقی می شوند، به یک مایع قرمز و حیات بخش نیاز داریم، مایعی که مواد مغذی و اکسیژن را به تمام اندام ها و نقاط بدن می رساند.

بله ما به خون برای ادامه زندگی خود احتیاج داریم و یک انسان اگر بخواهد در وضعیت پایدار و معمولی جسمی باشد، همواره باید حجم معینی خون در بدن او وجود داشته باشد، خونی که ممکن است بسیاری از افراد از حجم بالا و یا پایین وجود آن برخوردار شده و با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم کنند.

هموفیلی یکی از آن بیماری های نادر است که بر توانایی خون برای لخته شدن تأثیر می گذارد، این بیماری معمولا ارثی است و اکثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه بیماران هموفیلی به آن احتیاج دارند

آنچه بیماران هموفیلی به آن احتیاج دارند