مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-17فرهنگي

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی خوزستان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی


جمعی از هنرمندان تجسمی خوزستان با انتشار نامه ای سرگشاده به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان خواستار توجه ویژه و مؤثر حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج به هنرهای تجسمی خوزستان شدند.

- ایسنا/خوزستان جمعی از هنرمندان تجسمی خوزستان با انتشار نامه ای سرگشاده به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان خواستار توجه ویژه و مؤثر حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج به هنرهای تجسمی خوزستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این نامه به شرح زیر است: سخنی با مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جناب حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج هنرهای تجسمی خوزستان در انتظار توجه ویژه و مؤثر شماست هنرهای تجسمی خوزستان را شاید بتوان پر تعدادترین بخش هنری و فرهنگی استان قلمداد کرد.

و البته پر مخاطب ترین آنها نیز! اما این بخش مهم و درخورتوجه فرهنگ و هنر استان، سال هاست حال و روز خوشی ندارد و دستخوش کم توجهی ها و دخالت های غیرهنری و ناصواب گشت.

از دست دادن موزه هنرهای معاصر اهواز در سالیان پیش، کم توجهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تقویت و استحکام انجمن هنرهای تجسمی، بحران های اقتصادی فرسایشی در کنار قصه تلخ دخالت های غیر کارشناسی، وضعیت هنرمندان را نگران کننده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی خوزستان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی

نامه جمعی از هنرمندان تجسمی خوزستان به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی