مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-17سياسي

مشکلات با «ان شاءالله» و «بایدها» حل نمی شود


نماینده ولی فقیه در البرز با بیان اینکه مشکلات با «ان شاءالله» و «بایدها» حل نخواهد شد، گفت: مسئولان به وظایف خود عمل کنند.

- ، جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر البرز به ریاست نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور سایر اعضا در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه به بیان امربه معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام علی علیه السلام پرداخت و گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام دربیانی می فرمایند: غایه الدین الامر بالمعروف و النهی عن المنکر و اقامه الحدود: غایت دین، امربه معروف و نهی از منکر و اقامه حدود است .

وی با تأکید بر اینکه امربه معروف و نهی از منکر در کنار سایر فرایض نیست بلکه ریشه و اساس همه فرایض است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر برترین فرضیه است.

امام جمعه کرج بابیان اینکه تمامی ادیان الهی از پیروان خود بایدها و نبایدهایی را خواسته اند، گفت: در دین اسلام نیز درخواست تحقق بایدها و ترک نبایدها در قالب امربه معروف و نهی از منکر تعریف شده است.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه دین غیر از جنبه فردی یک جنبه اجتماعی دارد، گفت: یکی از اهداف دین در جامعه تشکیل یک نظام اجتماعی و تنظیم روابط بین افراد است لذا یک نهادی باید بر این موضوع نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با «ان شاءالله» و «بایدها» حل نمی شود

مشکلات با «ان شاءالله» و «بایدها» حل نمی شود