مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-17فرهنگي

سایت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد/ یادبود درگذشتگان


مراسم یادبود هنرمندان درگذشته، رونمایی کتاب «توکا» و سایت انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان و مراسم افطاری برگزار شد.

- ، شامگاه شنبه 27 فروردین در گردهمایی خانواده تئاتر کودک و نوجوان با حضور چند تن از اساتید، مدیران و تعدادی از اعضای انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران یادبودی برای درگذشتگان 2 سال گذشته و مهرنوش شریعتی که در اولین روز قرن دنیای تئاتر را ترک کرد برگزار شد.

ابتدا پس از پخش ویدئویی در این زمینه، پوپک عظیم پور استاد نمایش عروسکی و بهرام بهبهانی همسر شریعتی از خاطرات و حضور پررنگ و موثر او در زندگی و تئاتر سخن گفتند.

سپس حمیدرضا نعیمی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر روی سن دعوت شد و پس از اظهار تاسف برای این فقدان ها که جایگزینی ندارند و سخت تر شدن شرایط برای هنرمندان تئاتر در سال های اخیر از هنرمندان خواست تا با برگزاری جلسات این چنینی و هم اندیشی چاره ای برای ادامه این راه بیاندیشند.

وی از انجمن تئاتر کودک و نوجوان به عنوان فعال ترین انجمن خانه تئاتر یاد و عنوان کرد انجمن های دیگر باید از این انجمن الگو بگیرند و پویاتر عمل کنند.

در ادامه این مراسم بیانیه انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران توسط حمید گلی قرائت شد و انجمن صنفی سراسری تئاتر کودک و نوجوان ایران رسما به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد/ یادبود درگذشتگان

سایت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد/ یادبود درگذشتگان