مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-17اقتصادي

افزایش 90 درصدی حضور مردم استان مرکزی در جشنواره کتابخوانی رضوی


سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: آمار شرکت کنندگان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی نسبت به دوره قبل 90 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/مرکزی سرپرست کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: آمار شرکت کنندگان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی نسبت به دوره قبل 90 درصد افزایش داشته است.

سکینه خاتون مهدیان پور روز یکشنبه 28 فروردین ماه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی کتابخوانی رضوی اظهار کرد: این جشنواره از 22 خرداد تا 30 آذرماه 1400 ادامه داشت و 26 هزار و 608 نفر از استان مرکزی در این جشنواره شرکت کردند، لازم به ذکر است که 4 هزار نفر از این تعداد را مددجویان تشکیل دادند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره بزرگترین جشنواره کتابخوانی است که در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و سیره اهل بیت و سیره رضوی فعال است، افزود: تا به حال 11 دوره از این جشنواره برگزار شده است که 6 دوره از آن توسط نهاد کتابخانه های عمومی انجام شده است.

خوشبختانه در این دوره، تمامی دستگاه های اجرایی کشور در برگزاری این جشنواره مشارکت داشته اند.

مهدیان پور عنوان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته از دو نیمه شعبان برخوردار بود، پویش امام زمان(عج) در 9 رشته مختلف مورد توجه ویژه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 90 درصدی حضور مردم استان مرکزی در جشنواره کتابخوانی رضوی

افزایش 90 درصدی حضور مردم استان مرکزی در جشنواره کتابخوانی رضوی