مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-17سياسي

ارتش جمهوری اسلامی بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه استکبار ستیزی بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سیداحمد علم الهدی در آستانه فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش و در دیدار با جمعی از فرماندهان رده های مختلف ارتش قهرمان در قرارگاه منطقه ای شمال‎شرق آجا اظهار کرد: حقیقت ارتش هرگز جدا از ذات انقلاب نبوده است، عمق ارتش را باید در حادثه باشگاه افسران و یا حماسه بیعت همافران با امام (ره) مشاهده کرد، این وضعیت واقعی ارتش در روزهای پیش از انقلاب بود و امروزه نیز همان ارتش که زمانی در اسارت آمریکایی ها بود و با زور و تهدید از اسلام و مظاهر دینی دور نگاه داشته می شد، به جایی رسیده که در حوزه استکبارستیزی بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه پایبندی به ارزش های دینی و باورهای انقلابی هم در عالم بی مانند است و هم چنین وابستگی ارتش به مردم نیز به یک رابطه دوطرفه و متقابل تبدیل شده و ملت ما نیز به ارتش خود دل بستگی و گرایش دارد.

وی با بیان اینکه امروزه ارتش جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت به بلوغ رسیده است، بیان کرد: در این حوزه باید به این نکته توجه داشت که مقوله دفاع به عنوان یک حرکت انفعالی مضمونی کاملاً متفاوت با مقاومت دارد؛ زیرا برخلاف دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است

ارتش جمهوری اسلامی بزرگ ترین رزمنده ضدآمریکایی در دنیا است