مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-17سياسي

برپایی 50 جلسه تفسیر قرآن در لرستان


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های فرهنگی در رمضان امسال تمرکز بر برنامه های قرآنی بود، گفت: رمضان امسال 50 جلسه تفسیر برگزار و همچنین 114 محفل خانگی قرآن نیز برپا شده است.

- حجت الاسلام مهدی قدرتی، در نشست رمضانیه کنشگران عرصه فرهنگ دینی لرستان با اشاره به تنوع فعالیت های فرهنگی و قرآنی سطح استان در رمضان امسال، اظهار کرد: رمضان امسال در مساجد، جاهای پرتردد و مجالس خانگی مراسمات معنوی پرشوری برگزار و در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های فرهنگی در رمضان امسال تمرکز بر برنامه های قرآنی بود به طوری که ده ها جلسه پرنور و پررونق قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: رمضان امسال 50 جلسه تفسیر برگزار شده است و هم اکنون نیز در حال برپایی است و همچنین 114 محفل خانگی قرآن نیز برپا شد.

قدرتی با اشاره به برپایی جلسه ضیافت قرآنی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادارات، گفت: 800 مبلغ کار تبلیغ فرامین دینی در شهرها و روستاهای استان را انجام می دهند و با توجه به استقبال مردم در نیمه دوم رمضان درخواست 50 روحانی دادیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یکی از کارهای خوب فرهنگی در رمضان امسال را اجرای برنامه هایی از جمله پخش اذان، اجرای تواشیح و مناجات خوانی و ایجاد ایستگاه های سلامت معنوی در مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 50 جلسه تفسیر قرآن در لرستان

برپایی 50 جلسه تفسیر قرآن در لرستان