مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-17سياسي

آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها، اظهارکرد: هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام همزمان با ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) پانزدهم ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا روز شهادت حضرت علی (ع) ادامه خواهد داشت.

وی ازهدف گذاری این نهاد در ماه مبارک رمضان به منظور جذب دو هزار و 500 حامی جدید برای ایتام نیازمند خبر داد و گفت: به مناسبت هفته اکرام ایتام تمامی ایتام تحت حمایت این نهاد از سفره های پیش بینی شده ضیافت های افطاری خیران بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طرح اکرام ایتام از سال 78 با هدف حمایت از ایتام خانواده های نیازمند و طرح محسنین نیز با هدف حمایت از کودکان با مشارکت حامیان خیر شکل گرفته و توانسته در مسیر خود به تعالی قابل توجهی دست یابد.

الهی راد بیان داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح هایی هستند که کمیته امداد به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی به نیازمندان اجرا  می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام

آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام