مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-17اقتصادي

دور جدید انتفاضه در فلسطین آغاز می شود


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس درباره آخرین تحولات سرزمین های اشغالی، گفت: دور جدید انتفاضه در فلسطین با قیام مردمی و عملیات های جدید سازماندهی شده آغاز می شود.

- ، درباره مسائل منطقه ای و همچنین سرزمین های اشغالی با بیان اینکه روسیه از شکل گیری اسراییل دوم در منطقه جلوگیری می کند، ابراز کرد: دور جدید انتفاضه در فلسطین با قیام مردمی و عملیات های مسلحانه سازماندهی شده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه یمنی های متأثر از انقلاب اسلامی نقش خود در تعیین و افزایش قیمت نفت را به رخ جهان می کشند، تاکید کرد: وقت آن رسیده برخی ها رویاهای کودکانه بستن با کدخدا را کنار بگذارند و باور کنند جمهوری اسلامی ایران یادگار امام راحل (ره) و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی قدرت نو ظهور در عرصه بین الملل است.

عضو خانه ملت همچنین با بیان اینکه آمارهای منتشر شده از سوی بانک مرکزی نشان می دهد که روند کاهشی تورم ادامه دارد و در سال جدید ارزش پول ملی تقویت می شود، تاکید کرد: ایران نفت می فروشد و دلار وارد می کند و از فروش نفت به ریال سخن می گوید و این شرایط امروز نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

مطهری افزود: کشورمان کنار غرفه آمریکایی ها در قطر، تجهیزات منهدم کننده هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی ها را به نمایش می گذارد و این موضوع همزمان با دور جدید روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور جدید انتفاضه در فلسطین آغاز می شود

دور جدید انتفاضه در فلسطین آغاز می شود