مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-17سياسي

تجلیل از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه شنبه 27 فروردین در آیین تکریم همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون گفت: با تجلیل از مقام شهدای فاطمیون به ملت خود و همه جهان اعلام می کنیم که دست در دست برادران و خواهران افغانستانی خود بر .

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه شنبه 27 فروردین در آیین تکریم همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم فاطمیون گفت: با تجلیل از مقام شهدای فاطمیون به ملت خود و همه جهان اعلام می کنیم که دست در دست برادران و خواهران افغانستانی خود بر اساس مکتب امام خمینی (ره) ایستاده ایم.

این مکتب نجات بخش است و راه خودش را باز کرده و جهانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و با بیان اینکه افتخار می کنیم در خدمت خانواده عزیز شهدای مدافع حرم هستیم، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه و افتخار تجلیل از خانواده معظم شهدا و خدمتگزاری به این عزیزان را دارد.

معاون رییس جمهور افزود: در این ایام دشمنان تصمیم گرفته بودند، مجاهدت ها و ایستادگی ها و همراهی های ملت بزرگ افغانستان با مکتب امام روح الله (ره) را مخدوش کنند و دست به توطئه هایی زدند و با هجمه گسترده در فضاهای مجازی که به ویژه همزمان با فاجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون

تجلیل از خانواده های شهدای لشکر فاطمیون