مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-17سياسي

شهردار شهر «صایین قلعه» استیضاح و برکنار شد!/معرفی سرپرست


شهردار شهر صایین قلعه با سه رای اعضای شورای ششم این شهر استیضاح و با 4 رای برکنار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، تقریبا شش ماه پیش بود که علیرضا کاظمی با چهار رای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر صایین قلعه سکاندار شهرداری این شهر شد.

شهر صایین قلعه که در بخش مرکزی شهرستان ابهر قرار گرفته یکی از شهرهای استان زنجان است که فاصله آن از مرکز شهرستان 24 و از مرکز استان 65 کیلومتر است.

 شاید شهر14 هزار نفره صایین قلعه در لابه لای اخبار مختلف استان زنجان گاهی به چشم بخورد، اما این روزها خبر استیضاح و برکناری علیرضا کاظمی از سمت شهرداری این شهر خبرساز شده است.

برای پیگیری بیشتر دلایل برکناری شهردار و وضعیت امورات شهری در نبود شهردار با رییس شورای  شهر صایین قلعه گفت وگویی کردیم که در ذیل می آید:   عدم توانایی شهردار در مدیریت داخلی مهدی معینی، رییس شورای اسلامی شهر صایین قلعه در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید برکناری شهردار شهر صایین قلعه با بیان اینکه دو جلسه استیضاح برای شهردار برگزار شد، اظهار کرد: نخستین جلسه استیضاح شهردار روز پنجشنبه 25 فروردین ماه برگزار شد که در جلسه نخست صحبت های آقای شهردار، اعضای شورا را قانع نکرد و مجدد اعضای شورا یک فرصت دیگر به شهردار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهر «صایین قلعه» استیضاح و برکنار شد!/معرفی سرپرست

شهردار شهر «صایین قلعه» استیضاح و برکنار شد!/معرفی سرپرست