مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:022022-04-17ورزشي

ماموریت صالحی امیری پنجشنبه این هفته تمام می شود!


درخواست صالحی امیری برای تمدید ماموریت از نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک مورد موافقت مقامات بالاتر قرار نگرفته و او از روز اول اردیبهشت سال جاری (پنجشنبه این هفته) ماموریتش به پایان می رسد - مجمع کمیته ملی المپیک روز 17 اسفندماه سال گذشته برگزار شد که یکی از مهم ‎ترین تصمیمات آن تعویق انتخابات این کمیته از بهار به بعد از بازی های آسیایی بود که اوایل مهرماه به پایان می رسد.

به این ترتیب با مجوزی که مجمع این کمیته به رضا صالحی امیری، رییس آن داد او حداقل تا مهرماه همچنان بر مسند ریاست باقی خواهد ماند مگر اینکه در این مدت اتفاقات دیگری رقم بخورد.

اما روزنامه فرهیختگان طبق اسنادی که در اختیارش قرار گرفته، نوشته است: درخواست صالحی امیری برای تمدید ماموریت از نهاد ریاست جمهوری به کمیته ملی المپیک مورد موافقت مقامات بالاتر قرار نگرفته و او از روز اول اردیبهشت سال جاری (پنجشنبه این هفته) ماموریتش به پایان می رسد و باید تکلیف پست سازمانی خود را مشخص کند.

در این شرایط باید دید رییس کمیته ملی المپیک در 4 سال اخیر چه تصمیمی برای آینده شغلی خود خواهد گرفت و آیا به این نهاد برمی گردد یا با ثبت نام در انتخابات پیش رو برای حضور دوباره روی صندلی ریاست تلاش خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت صالحی امیری پنجشنبه این هفته تمام می شود!

ماموریت صالحی امیری پنجشنبه این هفته تمام می شود!