مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-16پزشكي

خیز دوباره کرونا در گلستان/ رنگ نارنجی به نقشه کرونایی گلستان بازگشت


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در استان به صدا در آمد، گفت: چهار شهرستان گلستان دوباره در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت.

- ایسنا/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با بیان اینکه زنگ خطر شیوع دوباره کرونا در استان به صدا در آمد، گفت: چهار شهرستان گلستان دوباره در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت.

سعید گل فیروزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر 177 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان در سری هستند که از این تعداد 50 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و 28 نفر از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشند.

وی از بازگشت رنگ نارنجی به نقشه کرونایی استان گلستان خبر داد و افزود در حال حاضر شهرستانهای آزادشهر، آق قلا، علی آبادکتول، گنبدکاووس، مراوه تپه، رامیان، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و چهار شهرستان گرگان، کلاله، گالیکش و مینودشت که پیش از این در وضعیت زرد قرار داشتند به وضعیت نارنجی کرونا برگشتند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل هر سه دوز واکسن کرونا تاکید کرد و یادآور شد: متاسفانه استقبال مردم گلستان از دوز سوم واکسن کرونا مطلوب نیست و انتظار ما این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دوباره کرونا در گلستان/ رنگ نارنجی به نقشه کرونایی گلستان بازگشت

خیز دوباره کرونا در گلستان/ رنگ نارنجی به نقشه کرونایی گلستان بازگشت