مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 20:072022-04-16سياسي

برای رشته های پرطرفدار راهی جز برگزاری کنکور وجود ندارد


در حال حاضر در برخی از رشته ها پذیرش براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد، اما برای رشته های پر متقاضی فعلا راهی جز برگزاری کنکور نیست.

- ایسنا/مرکزی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر در برخی از رشته ها پذیرش براساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد، اما برای رشته های پر متقاضی فعلا راهی جز برگزاری کنکور نیست.

دکتر علی محمد زلفی گل 27 فروردین ماه 1401 در جریان سفر نیم روزه خود به اراک و در حاشیه آیین تودیع و معارفه رییس دانشگاه اراک و دانشگاه صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ستاد، وظیفه سیاست گذاری در علم و فناوری دارد و بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری تحقق شعار سال در وزارت علوم وجود دارد چراکه دانشگاه، موسسات پژوهشی، پارک های علم و فناوری و .

بسترهای مناسبی دارند که مملو از نخبه همراه با فضای فیزیکی مناسب است و زمینه حضور افراد صاحب ایده را در این مراکز فراهم می کنیم.

وی تصریح کرد: اعضای هیات علمی و دانشجویان که در راستای تبدیل ایده به نوآوری، تولید و پدیده گام بردارند، حتما مشمول سیستم ترغیبی و تشویقی می شوند به طوری که برای اعضای هیات علمی پایه های تشویقی ترتیب داده شده است و همکارانی که علم و دانش خود را را در راستای تولید و فناوری به کار گیرند، تشویق می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رشته های پرطرفدار راهی جز برگزاری کنکور وجود ندارد

برای رشته های پرطرفدار راهی جز برگزاری کنکور وجود ندارد