مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:422022-04-16پزشكي

تعیین پزشک خانواده برای 156 هزار بیمه شده سلامت در همدان


مدیرکل بیمه سلامت همدان از تعیین پزشک خانواده برای 156 هزار بیمه شده سلامت در استان خبر داد.

- سعید فرجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز طرح پزشک خانواده شهری در استان برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی خبر داد و اظهار کرد: این طرح باعث می شود افراد سریعتر، راحت تر و با هزینه کمتر از بیماری خود برای درمان مطلع شوند که در این صورت بخش عمده ای از هزینه های سلامت از سبد خانوار مردم کم خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده آن طور که باید نهادینه نشده و نیاز به فرهنگ سازی دارد گفت: برخی از پزشکان متخصص مردم را به پزشکان دیگری ارجاع می دهند که در واقع همان کار پزشک خانواده را انجام می دهند اما بهترین مشاور و تشخیص دهنده نحوه پیگیری درمان همه بیماری ها ، پزشک خانواده افراد است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با تاکید به اینکه برخی بیماری ها را پزشک خانواده به راحتی تشخیص می دهد و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص نیست عنوان کرد: پزشک خانواده، بیماران خود را با رویکرد علمی بهتر از دیگران می شناسد و در واقع پزشک متعمد یک خانواده است.

وی سریعترین و کم هزینه ترین مسیر در تشخیص و درمان بیماری را مسیری دانست که توسط پزشک خانواده ترسیم شود گفت: کاهش مراجعات غیرضرور و کاهش هزینه ها با اجرای این طرح مشهود است ضمن اینکه درخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین پزشک خانواده برای 156 هزار بیمه شده سلامت در همدان

تعیین پزشک خانواده برای 156 هزار بیمه شده سلامت در همدان