مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-16سياسي

تولید و عرضه محصولات کشاورزی با احتساب سود کشاورز صورت گیرد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تولید، عرضه و خریداری محصولات کشاورزی باید با حساب و کتاب باشد و کشاورز از دسترنج خود سود ببرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: تولید، عرضه و خریداری محصولات کشاورزی باید با حساب و کتاب باشد و کشاورز از دسترنج خود سود ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز شنبه 27 فروردین در دیدار مسوولان سازمان جهاد کشاورزی و اعضای قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: نباید این طور باشد که زحمت کار با کشاورز و سود را عناصر هیچ کاره ببرند لذا اگر در این زمینه برنامه ریزی و نظارت صحیح باشد هیچ مشکلی ایجاد نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در دوره های اخیر سیب زمینی هایی را با بلدوزر خراب کردند یا کامیون های شن روی جوجه های مرغ پیاده شد که تجربه های تلخی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در این مقطع بعد از تجربه های تلخ و شیرین، هماهنگی ها، نیروهای کارآمد، تصمیم ها و انگیزه هایی که حرف آخر را بزنند، همه چیز باید روی حساب و کتاب باشد.

وی گفت: باید برنامه ریزی به گونه ای باشد که کشاورز از دسترنج خود سود ببرد دولت هم با کمال توجه به این قضیه اقلام مورد نیاز مردم را در دسترس قرار دهد و چقدر زیباست طبق برنامه ریزی های صحیح،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و عرضه محصولات کشاورزی با احتساب سود کشاورز صورت گیرد

تولید و عرضه محصولات کشاورزی با احتساب سود کشاورز صورت گیرد