مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-16اقتصادي

اعتبارات اشتغال آفرینی کمیته امداد ایلام 2برابر شد


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از 2 برابر شدن اعتبارات و فعالیت های اشتغال آفرینی این نهاد در سال جاری خبر داد.

- ، رضا طاهری ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام بیان کرد: در حالی که سال گذشته تعداد شغل های ایجاد شده توسط این نهاد برای نیازمندان استان 6 هزار و 200 مورد بوده است امسال بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده و با دوبرابر شدن اعتبارات افزایش چشم گیری خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که در راستای برنامه های توانمندسازی کمیته امداد، ایجاد اشتغال یکی از برنامه های اصلی است سال گذشته بر اساس آمارهای منتشر شده حدود 50 درصد مشاغل خرد و خانگی ایجاد شده در استان توسط کمیته امداد ایجاد شده اند.

طاهری تصریح کرد: از آنجایی که مهارت آموزی پیش زمینه ایجاد شغل است، امسال در کنار فعالیت های اشتغال زایی، برای حدود 6 هزار نیازمند جویای کار، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده که در این زمینه نیازمند همکاری و همراهی اداره کل فنی و حرفه ای استان ایلام هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: به لحاظ اینکه در زمینه اشتغال آفرینی امداد به دنبال مشاغل نوین، امروزی و دانش بنیان هست به این لحاظ انتظار داریم سازمان فنی و حرفه ای متناسب با اینگونه مشاغل در زمینه ارائه آموزش های فنی و مهارتی با کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات اشتغال آفرینی کمیته امداد ایلام 2برابر شد

اعتبارات اشتغال آفرینی کمیته امداد ایلام 2برابر شد