مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-16سياسي

فرماندار جدید اهر معرفی شد


طی مراسمی با حضور عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از زحمات رسول خدابخش ، فرماندار سابق اهر قدردانی شده و ابوالفضل غنی زاده به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی شد.

- حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر در این مراسم، بر وحدت و همدلی بین مسئولان تاکید کرد و گفت: رمز موفقیت مسئولان در جامعه خدمت صادقانه به مردم است و فرماندار سابق این شهرستان نیز در این راستا گام های ارزشمندی برداشته که جای تقدیر دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، ظرفیت های انسانی منطقه ارسباران به خصوص شهرستان اهر را بسیار عالی برشمرد و افزود: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های این منطقه که به قطب کشاورزی و گردشگری و .

معروف است بتوانیم در توسعه و آبادانی شهرستان اهر و منطقه گام برداریم.

وی، منطقه ارسباران را منطقه غنی و ثروتمند برشمرد و از استاندار و مسئولان استانی خواست تا در پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت و توسعه این منطقه به این شهرستان یاری کنند.

ابوالفضل غنی زاده، فرماندار جدید شهرستان اهر نیز ضمن ارائه برنامه های آتی و تهیه برنامه جامع و نقشه راه برای این شهرستان، گفت: نخستین گام، طرح ایجاد سه کارخانه بزرگ برای رفع مشکل بیکاری جوانان و توسعه اقتصاد شهرستان در نظر گرفته شده که مجوز یک کارخانه اخذ و دو کارخانه دیگر نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید اهر معرفی شد

فرماندار جدید اهر معرفی شد