مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-16سياسي

دو انتصاب در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی


در احکام جداگانه ای از سوی سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی، معاون پژوهش و فناوری و رییس ‏پژوهشکده علوم دریایی پژوهشگاه منصوب شدند.

 ‏ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی توکلی، سرپرست پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی در احکام جداگانه ای دکتر علی مهدی نیا را ‏به سمت معاون پژوهش و فناوری و همچنین دکتر ابوالفضل صالح را به سمت سرپرست پژوهشکده علوم دریایی پژوهشگاه ‏منصوب کرد‎.

‎ به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی، در بخشی از این احکام آمده است: انتظار می رود ضمن تعامل سازنده و بهره مندی از تمامی ظرفیت های پژوهشگاه و توان ‏مدیران، اعضای هیأت علمی و ‏کارکنان، حرکت بر محور جهاد علمی برای تحقق اهداف پژوهشگاه با رویکرد مسئولیت پذیری ‏اجتماعی را سرلوحه برنامه ها قرار داده و اهتمام لازم برای مطلوبیت ارائه خدمات شایسته به ایران اسلامی صورت پذیرد.

‏ دکتر توکلی در متن این احکام، انجام وظایف و مسؤولیت های خطیر محوله برای اعتلای آموزش عالی کشور، حرکت در ‏چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را از مسؤولان جدید، خواستار شد.

‏ علی مهدی نیا، استاد تمام در رشته شیمی تجزیه و فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس است و مسؤولیت ‏های ریاست پژوهشکده علوم دریایی، مدیر آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو انتصاب در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی

دو انتصاب در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی