مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-16حوادث

کشف بیش از 680 کیلو حشیش و تریاک و مرفین در مرز میرجاوه


مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو سوداگر مرگ، 686 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 436 کیلوگرم حشیش، - 219 کیلوگرم تریاک و 31 کیلوگرم مرفین را به همراه یک دستگاه بی سیم کشف کنند.

فرمانده مرزبانی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تُن انواع موادمخدر توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات تخصصی - اطلاعاتی، از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در حوزه استحفاظی آن یگان مطلع شدند و با برنامه ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با استقرار کمین های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

مرزداران هنگ مرزی میرجاوه در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و دستگیری دو سوداگر مرگ، 686 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 436 کیلوگرم حشیش، 219 کیلوگرم تریاک و 31 کیلوگرم مرفین را به همراه یک دستگاه بی سیم کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 680 کیلو حشیش و تریاک و مرفین در مرز میرجاوه

کشف بیش از 680 کیلو حشیش و تریاک و مرفین در مرز میرجاوه