مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-16اقتصادي

احیای کارخانه تولید ظروف گیاهی دوستدار طبیعت در چهارمحال و بختیاری


رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی در یک کارخانه تعطیل در شهرک صنعتی سفیددشت راه اندازی شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی در یک کارخانه تعطیل در شهرک صنعتی سفیددشت راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: بازسازی این کارخانه تعطیل از سال 1399 با افزون بر 80 میلیارد ریال آغاز شد و هم اکنون با اشتغال مستقیم 15 نفر توانایی تولید سالانه 2200 تن انواع ظروف یکبار مصرف دوستدار محیط زیست را دارد.

وی با اشاره به قابلیت استفاده این ظروف در دستگاه های تند پز الکتریکی، گفت: مواد اولیه این ظروف از آرد ذرت است و پس از استفاده، در مدت 6 تا 9 ماه تجزیه می شود.

رستمی تصریح کرد: برای توسعه این کارخانه بیش از 250 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 100 میلیارد ریال آورده شخصی هزینه شده است و با بهره برداری از بخش توسعه ای این کارخانه، تولید محصول به 4000 تن در سال افزایش و برای 60 نفر اشتغالزایی می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه تولید ظروف گیاهی دوستدار طبیعت در چهارمحال و بختیاری

احیای کارخانه تولید ظروف گیاهی دوستدار طبیعت در چهارمحال و بختیاری