مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-16سياسي

البرز با ضعف جدی زیرساخت های درمانی مواجه است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امروز موضوع پنج پروژه بیمارستانی استان تحت عناوین آرام، سید الشهدا، به آفرین، کمالشهر و فردیس مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که موانع پروژه ها حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های بیمارستانی استان که روز شنبه 27 فروردین در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام خیرین، افزود: زیرساخت های بهداشتی و درمانی استان با ضعف جدی مواجه است و جهت رسیدن به میانگین کشوری حدود شش هزار تخت بیمارستانی برای استان نیاز داریم.

وی ادامه داد: بر این اساس درصدد هستیم با گره گشایی از روند اجرای پروژه های معطل و مغفول مانده استان در این بخش، گام موثری در راستای جبران کمبودها داشته باشیم.

عبداللهی گفت: در سفر ریاست محترم جمهور نیز توجه ویژه به این بخش شد و آیت الله رییسی شخصا در یکی از پروژه های بیمارستانی حضور یافتند و برای تسریع در پروژه ها دستور اکید داشتند، همچنین این امر در تخصیص اعتبارات سفر نیز لحاظ شد.

وی افزود: البرز در بسیاری از زیرساخت ها دچار ضعف است و با عقب ماندگی ها و کمبودهای اساسی در برخی سرانه ها مواجه است از این رو به عنوان نماینده عالی دولت در استان، مسئولیت های متعددی را دارم که باید پیگیری و دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با ضعف جدی زیرساخت های درمانی مواجه است

البرز با ضعف جدی زیرساخت های درمانی مواجه است