مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 12:372022-04-16ورزشي

رژه روز ارتش، خودرویی در مراکز استان ها برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، به مناسبت روز ارتش برگزاری رژه در 29 فروردین روز دوشنبه ساعت 8:30 در خیابان ورزش ارومیه و با به نمایش گذاشتن بخشی از توانمندی های ارتش و چتر بازی نیروهای ارتش  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت مراسم روز ارتش در مراکز استان ها و به طور رژه خودرویی است، تصریح کرد: برگزاری جلسات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و غبارروبی مزار شهدا در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش در خصوص نقش ارتش در ایام دفاع مقدس عنوان کرد: ارتش نقش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد شیرازی  تقدیم نظام کرد و نقش ارتش جمهوری اسلامی قبل انقلاب نقش تعیین کننده و راهبردی در پیروزی انقلاب داشته است.

حاجیلو با اشاره به اقدامات ارزنده ای که طی این چند سال با عنایت و لطف خداوند متعال، حمایت های رهبری و اعتبارات داخلی و توان نیروهای ارتش در حوزه عملیات رزمی انجام  شده است، بیان کرد: 23هزار منازل سازمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه روز ارتش، خودرویی در مراکز استان ها برگزار می شود

رژه روز ارتش، خودرویی در مراکز استان ها برگزار می شود