مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-16ورزشي

آقایان بگویند در این 2 سال در فدراسیون اتومبیلرانی چه کرده اند؟


یک پیشکسوت رشته اتومبیلرانی با انتقاد شدید از وضعیت این رشته در ایران، گفت: شرایط به شکلی شده که هر کسی می تواند با پرداخت 250 هزار تومان، کارت اتومبیلرانی که فقط مختص ورزشکاران این رشته است را دریافت کند.

- یک پیشکسوت رشته اتومبیلرانی با انتقاد شدید از وضعیت این رشته در ایران، گفت: شرایط به شکلی شده که هر کسی می تواند با پرداخت 250 هزار تومان، کارت اتومبیلرانی که فقط مختص ورزشکاران این رشته است را دریافت کند.

سینا سعیدی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از وضعیت رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در ایران، اظهارکرد: متاسفانه تغییر و تحولات در فدراسیون زیاد است و رییسان کمیته ها مدام تغییر می کنند، تا جایی که هر 3 یا 6 ماه یک بار تغییر می کنند.

مطمئنا این تغییر و تحولات مداوم به هر رشته ای آسیب می زند چرا که هر فردی که از طرف رییس فدراسیون پست می گیرد تا بخواهد برای کمیته خود دست به برنامه ریزی بزند و ساختار درست را ایجاد کند، از کار برکنار می شود.

این پیشکسوت رشته اتومبیلرانی افزود: طی 2 سال گذشته با شیوع کرونا و هم چنین تغییر رییس فدراسیون، اتفاق خاصی در این رشته رخ نداده و چیزی رشد نکرده است، نه به لحاظ برنامه ریزی و آینده نگری و نه رشد سخت افزاری و امکانات و نه آدم های جدید ایده های خلاقانه داشته اند، همه چیز در سکوت پیش می رود و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان بگویند در این 2 سال در فدراسیون اتومبیلرانی چه کرده اند؟

آقایان بگویند در این 2 سال در فدراسیون اتومبیلرانی چه کرده اند؟