مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-16دانش

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال اعلام شد


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی برنامه های این دانشگاه در جهت تحقق شعار سال را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، باتوجه به ماهیت و نوع فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی؛ دکترحسین بلندی سرپرست این دانشگاه برنامه های دانشگاه جامع علمی کاربردی در جهت تحقق شعار سال را اعلام کرد.

وی درباره اینکه در تحقق شعار امسال؛ دانشگاه ها به ویژه دانشگاه جامع علمی کاربردی چه نقشی ایفا می کنند گفت: بدیهی است تحقق اهداف شعار سال جاری که توسط رهبر فرزانه انقلاب اعلام شد منوط به تعامل و همکاری همه نهادها و فعالان این عرصه برای گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان و در جهت نهادینه شدن آن است.

وی ادامه داد: دانشگاه ها محل اصلی تحقق فعالیت های تولید نیروی انسانی مورد نیاز بخشهای مختلف، دانش بنیان نمودن فرآیندها و فراهم نمودن زمینه های اشتغال آفرینی محسوب می شوند.

در نظام آموزش عالی برای هر یک از زیر نظام ها، وظایف و مأموریت های پیش بینی شده که تحقق جامع و صحیح آن نیازمند تقسیم کار ملی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این راستا دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان مرجع و متولی آموزش های شغل محور و تأثیرگذار در توسعه اشتغال کشور، رسالت تربیت و توانمندسازی نیروی انسانی متخصص و ماهر مورد نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال اعلام شد

برنامه های دانشگاه علمی کاربردی برای تحقق شعار سال اعلام شد