مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-16اقتصادي

دلایل کمبود و التهاب در بازار روغن در خراسان رضوی


سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی گفت: کمبودی که در حال حاضر در سطح کشور شاهد آن هستیم به علت ادامه روش های توزیع پیش از قانون انتزاع است.

- مشکل تامین و توزیع در حال حاضر خود را نشان داده زیرا سهمیه استان کاهش پیدا کرده است.

ناصر شعربافیان در گفت وگو با ایسنا در خصوص التهاب و کمبود روغن در بازار اظهار کرد: کمبودی که در حال حاضر در سطح کشور شاهد آن هستیم به علت ادامه روش های توزیع پیش از قانون انتزاع است.

قانون انتزاع مسئولیت تامین و توزیع این محصول را به جهادکشاورزی منتقل کرد؛ لذا ایراد اصلی، تامین روغن مصرفی خانوار استان از سایر استان ها است.

وی افزود: در حال پیگیری ساماندهی ساختار تامین و توزیع روغن در سطح استان هستیم یعنی به عبارتی سهمیه مورد نیاز استان باید از واحدهای تولیدی داخل استان تامین شود.

در حال حاضر چهار کارخانه تصفیه روغن در سطح استان وجود دارد که این کارخانه ها ظرفیت تولید بیش از نیاز استان را نیز دارند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که چند درصد از سهمیه استان در خود آن تولید می شود، بیان کرد: در روش توزیع فعلی هر مرحله با مرحله بعدی متفاوت است، یعنی سهمیه اسفند و بهمن استان متفاوت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کمبود و التهاب در بازار روغن در خراسان رضوی

دلایل کمبود و التهاب در بازار روغن در خراسان رضوی