مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-16فرهنگي

برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم شاهچراغ(ع)


نمایشگاه قرآن، عترت، نماز و زیست عفیفانه از امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) آغاز به کار خواهد کرد.

- ایسنا/فارس نمایشگاه قرآن، عترت، نماز و زیست عفیفانه از امروز در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم(ع) آغاز به کار خواهد کرد.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس شنبه 27 فروردین به خبرنگاران گفت: نمایشگاه قرآن، عترت، نماز و زیست عفیفانه به میمنت زادروز فرخنده کریم اهل بیت امام حسن محتبی(ع) برپا شده و تا 5 اردیبهشت ادامه دارد.

احمدرضا نداف با بیان اینکه تا کنون تعدادی مؤسسه قرآن و عترت و مجامع قرآنی، آمادگی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کرده اند، افزود: 40 غرفه در صحن حضرت معصومه ورودی باب الرضا(ع) از ساعت 15 تا 21 و 30 دقیقه میزبان بازدیدکنندگان است که در شب های ارزشمند قدر دو ساعت به زمان نمایشگاه اضافه می شود.

نداف گفت: در این نمایشگاه، کتاب ها و آثار قرآنی، دستگاه های ارائه دهنده خدمات قرآنی، پوشاک و نیازهای زندگی عفیفانه به همراه آثار هنری خصوصا هنرهای قرآنی، به نمایش درآمده و عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: ب برپایی این نمایشگاه ه با همراهی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، اتحادیه تشکل های قرآنی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات، حج و اوقاف و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم شاهچراغ(ع)

برپایی نمایشگاه قرآنی در حرم شاهچراغ(ع)