مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-16اقتصادي

5 هزار هکتار اراضی دشت پیشین راسک چشم انتظار تخصیص 20 میلیون مترمکعب آب


فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 5 هزار هزار هکتار اراضی حاصلخیز دشت بزرگ بخش پیشین از این شهرستان چشم انتظار تخصیص و انتقال آب به مقدار 20 میلیون مترمکعب آب از سد پیشین است تا سریعا عملیات اجرایی آغاز و شاهد اشتغال و افزایش تولید باشیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: 5 هزار هزار هکتار اراضی حاصلخیز دشت بزرگ بخش پیشین از این شهرستان چشم انتظار تخصیص و انتقال آب به مقدار 20 میلیون مترمکعب آب از سد پیشین است تا سریعا عملیات اجرایی آغاز و شاهد اشتغال و افزایش تولید باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سلیم کدخدا در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان راسک اظهار داشت: کشت گندم در اراضی پایین دست سد با رعایت و محوریت شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین چنانچه در دستور کار قرار گیرد و این برنامه تحقق پیدا کند قطعٱ شهرستان راسک را به قطب محوری تولید گندم استان تبدیل خواهد کرد.

وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده شاهد بهبود نسبی در وضعیت بهداشتی هستیم که این ماحصل کوشش های اعضاء بوده و سطح و دفعات بازدید ها از حیث استمرار و کیفیت و تأثیرگذاری در بازه زمانی 2 ماه گذشته بی سابقه بوده است.

فرماندار راسک خاطر نشان کرد: ان شاالله این اهتمام و تعامل در سال جدید با نظم و تلاش مضاعف تداوم پیدا کند و با افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار هکتار اراضی دشت پیشین راسک چشم انتظار تخصیص 20 میلیون مترمکعب آب

5 هزار هکتار اراضی دشت پیشین راسک چشم انتظار تخصیص 20 میلیون مترمکعب آب