مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 16:522022-04-15سياسي

علت افزایش بی رویه قیمتها در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ دستگاه های نظارتی کجا هستند؟


این روزها نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وظیفه نظارتی خودشان عمل کنند علت این گرانی اختصاصی و افزایش بی رویه قیمتها خصوصادر استان ما چیست؟ دستگاه های نظارتی کجا هستند؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه رییسی نماز جمعه این هفته شهر قلعه رییسی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی برگزار شد.

وی گفت: نماز جمعه این هفته به یاد شهید خداکرم اوژن از روستای گوراب برگزار شود شهیدی که علاقه مند به مسائل اسلامی احکام دین و نماز و روزه بود به شبانی مشغول بود اما برای دفاع از انقلاب اسلام و مکتب قرآن دوره های آموزشی نظامی را گذراند در چندین مرحله در عملیات های مختلف شرکت کرد این شهید اهل آزار و اذیت دیگران نبود و به دیگران هم وصیت کرد که همدیگر را با زبان اذیت نکنید و مسخره نکنید شهیدی که اهل محاسبه نفس بود و دفاع مقدس را به حادثه کربلا تشبیه می کند می گوید برای یاری امام زمان خویش به جبهه عازم می شوم.

وی گفت: یکی از مطالبات رهبر حکیم عالیقدر انقلاب در دیدار رمضانی با مسئولان انقلاب این بود که دولت و مجلس در وظایف همدیگر دخالت نکنند مجلس و دولت هم وظایف مشخصی دارند در قانون، این خطوط فاصله را حفظ کنید.

مردم از نمایندگان مجلس و وزیران و مدیران نظام اسلامی التزام عملی به فرامین و رهنمودهای رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب را دارند و کسانی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش بی رویه قیمتها در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ دستگاه های نظارتی کجا هستند؟

علت افزایش بی رویه قیمتها در کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ دستگاه های نظارتی کجا هستند؟