مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-15سياسي

خنثی سازی تحریم ها، دست برتر برای تیم مذاکره کننده ایجاد می کند


خنثی سازی تحریم ها از جمله انعقاد قرارداد 16.

5 میلیون دلاری نفت بدون برجام و aftf طی هفت ماه دولت آیت الله رییسی و دیگر کارهایی که در کشور صورت می گیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک میلاد مسعود کریم اهل بیت(ع) اظهار کرد: نیمه ماه رمضان به عنوان روز اکرام ایتام و تکریم خیران نام گذاری شده است.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: از سال گذشته در بحث احرار حسینی با کمک مردم و خیران همه زندانیان جرایم غیرعمد مشمول قانون در رفسنجان آزاد شدند و پایان سال 1400 تعداد 48 نفر از محکومان مالی که حدود 3 میلیارد و 975 میلیون و 491 هزار تومان بدهی داشتند، با گذشت یک میلیارد و 700 میلیون تومان طلبکاران و مابقی کمک خیران آزاد شدند.

وی در بحث کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه عنوان کرد: 363 نفر از دختران دم بخت شهرستان رفسنجان به کمک خیران جهیزیه دریافت کردند و ماهانه حدود 262 میلیون تومان در طرح ایتام و محسنین به کمیته امداد رفسنجان کمک واریز می شود.

امام جمعه رفسنجان با نگاهی به مسائل بین المللی، کودتای نرم آمریکا در پاکستان مبنی بر ممانعت از ادامه نخست وزیری عمران خان را یادآور شد که موجب شد میلیون ها پاکستانی علیه این اقدام آمریکا تظاهرات کنند و گفت: بیست و دومین نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خنثی سازی تحریم ها، دست برتر برای تیم مذاکره کننده ایجاد می کند

خنثی سازی تحریم ها، دست برتر برای تیم مذاکره کننده ایجاد می کند