مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 12:022022-04-15سياسي

با هوشیاری باید راه نفوذ دشمن در جبهه اقتصادی را ببندیم


فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین گفت: دشمن امید دارد بر اقتصاد کشور ورود یاید و ضربه بزند که باید راه نفودش را در جبهه اقتصادی ببندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم نهمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام شهر آبیک (19 و 33 ساله) که در بوستان شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری را شعار نمی دانیم بلکه فرمان می دانیم، اظهار کرد: حسینیان زمان باید در جبهه اقتصادی کمربندهای شان را محکم ببندند چرا که آخرین قله فتح ما است و می توانیم هیمنه دشمنان را خرد کنیم که شدنی است.

وی افزود: سالیان سال است که دشمنان مولفه هایی را برای تمدن خودشان در ایران تعریف، پی ریزی و اجرایی کرده اند اما شهدای عزیز یکی پس از دیگری، سنگرهای آنان را به عقب راندند، دشمنان سعی کردند با مولفه های ایدئولوژیک، ژئوپلیتیک و حتی با ائتلاف سازی به نظام ضربه بزنند اما ناامید شدند و در عوض ما در این مولفه ها به قله رسیدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین ادامه داد: دشمن هنوز امید دارد ما را در اقتصاد و معیشت به تنگ آورد و با نفوذ درصدد تحقق این امر است که باید با هوشیاری، راه نفوذ دشمن را در اقتصاد کشور ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هوشیاری باید راه نفوذ دشمن در جبهه اقتصادی را ببندیم

با هوشیاری باید راه نفوذ دشمن در جبهه اقتصادی را ببندیم