مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-15سياسي

30 ایرانی به اتهام دور زدن تحریم ها در خارج از کشور زندانی هستند


معاون بین الملل قوه قضاییه ضمن تشریح گروه های مختلف از ایرانیان زندانی در خارج از کشور، تذکرات و توصیه های بسیار مفید و ضروری برای ایرانیان گرفتار در خارج از کشور ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، کاظم غریب آبادی معاون بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ضمن تشریح گروه های مختلف از ایرانیان زندانی در خارج از کشور، تذکرات و توصیه های بسیار مفید و ضروری برای ایرانیان گرفتار در خارج از کشور ارائه کرد.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به رویکرد دوگانه غرب درباره مسئله حقوق بشر، تعداد ایرانیانی که در خارج از کشور نیاز به حمایت های حقوق بشری دارند، کم نیستند.

نمونه این هموطنان هم زیاد است مانند برگزاری دادگاه کذایی برای حمید نوری در سوئد، رفتار همراه با خشونت پلیس دانمارک با پناهجوی زن ایرانی مقابل چشمان فرزندش و حتی ایرانیانی که به بهانه دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران تحت تعقیب حقوقی و قضایی قرار می گیرند؛ این گروه از ایرانیان بدون شک نیازمند حمایت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه به عنوان متولی این امر هستند.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران درباره اقدامات صورت گرفته در حمایت از ایرانیان خارج از کشور گفت: ما جامعه گسترده ای از ایرانیان مقیم خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 ایرانی به اتهام دور زدن تحریم ها در خارج از کشور زندانی هستند

30 ایرانی به اتهام دور زدن تحریم ها در خارج از کشور زندانی هستند