مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-15اقتصادي

بودجه 6000 میلیاردی دولت برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم حسن نژاد عصر امروز 18 فروردین در بازدید از باغات پسته در بخش فردوس، بهرمان و اسماعیل آباد رفسنجان میزان خسارت وارده به درختان این منطقه را گسترده اعلام کرد و گفت: - قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ایران در بازدید از باغات پسته خسارت دیده رفسنجان ناشی از سرمازدگی اخیر، بودجه ای که دولت در ارتباط با بیمه کشاورزی در قانون بودجه سال 1401 در نظر گرفته را حدود 6 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم حسن نژاد عصر امروز 18 فروردین در بازدید از باغات پسته در بخش فردوس، بهرمان و اسماعیل آباد رفسنجان میزان خسارت وارده به درختان این منطقه را گسترده اعلام کرد و گفت: در برخی باغت به طور کامل محصول از بین رفته و در برخی از باغات هم بین 30 تا 90 درصد محصول دچار سرمازدگی شده و آسیب دیده است.

وی با اشاره به اینکه 40 درصد باغات کشاورزی پسته در استان کرمان بیمه کشاورزی هستند اظهار کرد: در صندوق بیمه کشاورزی هم با توجه به ارزیابی های باغ به باغ مطابق با بیمه نامه ای که کشاورزان دارند خسارت به کشاورزان پرداخت می شود.

حسن نژاد بیان کرد:کل بودجه سهم دولت در ارتباط با بیمه کشاورزی در قانون بودجه سال 1401 حدود 6 هزار میلیارد تومان است و بخشی از این بودجه به خسارت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 6000 میلیاردی دولت برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی

بودجه 6000 میلیاردی دولت برای خسارت دیدگان بخش کشاورزی