مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-15بين الملل

340 نفر تلفات سیل در آفریقای جنوبی تاکنون


بنابر گزارش خلیج تایمز، مقامات آفریقای جنوبی شمار قربانیان را تا روز چهارشنبه 253 نفر اعلام کرده بودند، اما اکنون این رقم به 341 نفر رسیده و انتظار می رود که شمار قربانیان افزایش یابد، - زیرا افراد زیادی هنوز مفقود هستند.

مقامات محلی آفریقای جنوبی اعلام کردند که تلفات سیل اخیر در این کشور تا اواخر روز گذشته (پنج شنبه) به 341 نفر رسیده و پیش بینی می شود این آمار افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بالگرد های امدادی بر فراز شهر بندری دوربان به پرواز درآمده و ناامیدانه در جستجوی بازماندگان احتمالی هستند که در این سیل بی سابقه و ویرانگر مفقود شده اند.

از آنجا که بسیاری از جاده ها و پل ها در اثر بارندگی هفته اخیر تخریب شده اند، امدادگران برای رساندن آذوقه به سراسر شهر که برخی از ساکنان آن از روز دوشنبه بدون برق یا آب بودند، تلاش می کنند.

بنابر گزارش خلیج تایمز، مقامات آفریقای جنوبی شمار قربانیان را تا روز چهارشنبه 253 نفر اعلام کرده بودند، اما اکنون این رقم به 341 نفر رسیده و انتظار می رود که شمار قربانیان افزایش یابد، زیرا افراد زیادی هنوز مفقود هستند.

سیل و رانش زمین در آفریقای جنوبی ده ها کشته برجا گذاشتبه گفته کارشناسان، این باران سیل آسا بدترین فاجعه آب و هوایی ثبت شده در آفریقای جنوبی به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

340 نفر تلفات سیل در آفریقای جنوبی تاکنون

340 نفر تلفات سیل در آفریقای جنوبی تاکنون