مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-15سياسي

نگاه عمرانی صرفا منوط به اقدامات زیربنایی نشود/ اقتصاد روستایی نیازمند توجه


نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به اقتصاد روستاها توجه نکنیم، شاهد وجود روستاهای لوکس اما بدون اقتصاد خواهیم بود.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به اقتصاد روستاها توجه نکنیم، شاهد وجود روستاهای لوکس اما بدون اقتصاد خواهیم بود.

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه نباید نگاه عمرانی منوط به حوزه های زیربنایی شود، اظهار کرد: در اعتبارات عمرانی باید بخش کشاورزی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید براینکه شاهد مهاجرت چشمگیر برخی مردم روستاهای استان به شهر هستیم، افزود: در روستاهای قلعه خان و حیدر آباد که دارای بیش از 1000 خانوار جمعیت است، مهاجرت های زیادی به علت نبود آب انجام می شود.

وحیدی با بیان اینکه در اعتبارات ملی به اقتصاد کشاورزی توجه ویژه ای داشتیم، اضافه کرد: منابع آبی کشور محدود است و در استان نیز باید اقدامات این حوزه دارای توازن باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توازن در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه عمرانی صرفا منوط به اقدامات زیربنایی نشود/ اقتصاد روستایی نیازمند توجه

نگاه عمرانی صرفا منوط به اقدامات زیربنایی نشود/ اقتصاد روستایی نیازمند توجه